Stosunkowo często dostajemy od Was wiadomości o poniższych problemach z aplikacją ATOS. Przypominamy, jak zaradzić i zapobiec takim sytuacjom. Ważne jest, abyście zadbali o te kwestie, ponieważ to Wy macie nad nimi kontrolę i dzięki temu ograniczycie ilość usterek, które mogą się pojawić.
1. Włączona poczta głosowa, połączenia oczekujące lub inne usługi dotyczące przekierowania numeru
Jeśli macie włączoną pocztę głosową, połączenia oczekujące lub inne usługi przekierowania numeru na swoich telefonach/tabletach, mogą one powodować problemy z przekierowywaniem połączeń na centralę.
Sprawdź ustawienia swojego urządzenia i wyłącz te usługi, jeśli masz je włączone.
2. Zablokowany numer podkładowy na karcie numerem dla klientów LUB na telefonach kierowców LUB dodany do Blacklisty w systemie ATOS
W takich przypadkach należy usunąć numer z Blacklisty lub listy blokowanych numerów. Numer z Blacklisty może usunąć administrator po stronie klienta (osoba z dostępem do panelu), a z telefonu jego właściciel.
3. Połączenia trafiające na numer podkładowy zamiast na numer dla klientów
Jeśli połączenia nie trafiają na numer dla klientów, ale na numer podkładowy (numer centrali, na który ustawione są przekierowania z numeru dla klientów), należy zgłosić tę usterkę do operatora numeru dla klientów.
4. Brak aktualizacji pozycji kierowcy na mapie
Jeżeli zauważycie, że Wasza pozycja na mapie nie jest aktualizowana, sprawdźcie ustawienia GPS w telefonie. Upewnijcie się, że GPS jest włączony i działa prawidłowo.
WAŻNE: Najlepiej sprawdzić aktualizację GPS w innych aplikacjach, takich jak Google Maps. Jeśli GPS działa poprawnie, a problem występuje tylko w aplikacji ATOS, zgłoś to do naszego wsparcia technicznego.
5. Wylogowywanie z aplikacji kierowcy ATOS
Jeśli aplikacja kierowcy często się wylogowuje, upewnijcie się, że Wasze połączenie z Internetem jest stabilne.
Warto też sprawdzić szybkość działania Waszego Internetu, aby upewnić się, że nie ma problemów z łącznością.
6. Nieaktualizowanie aplikacji kierowcy ATOS
Regularnie aktualizujemy aplikację kierowcy, dodając nowe ulepszenia, funkcje i poprawki. Zawsze dostajecie powiadomienie w aplikacji z informacją o najnowszej wersji aplikacji. Sprawdźcie, czy macie najnowszą wersję, aby zapewnić sobie jak najlepsze działanie aplikacji kierowcy.
Podsumowanie
Dbając o powyższe kwestie, możecie znacząco ograniczyć ilość usterek i problemów, które mogą wpływać na Waszą pracę. Dzięki temu możecie zapewnić sobie bardziej płynną i efektywną pracę.
Dziękujemy za Waszą uwagę i zaangażowanie!
Na koniec, mamy dla was mały QUIZ, dzięki którym możecie sprawdzić swoją wiedzę!
PYTANIE 1
Odpowiedź: D!
Aby nie mieć problemów z przekierowaniem połączeń na centralę musicie mieć WYŁĄCZONĄ pocztę głosową, połączenia oczekujące oraz inne usługi dotyczące przekierowanie numeru. Jeśli macie włączoną chociaż jedną z tych opcji to ryzykujecie tym, że przekierowanie warunkowe nie zadziała, a klient nie będzie mógł się do Was dodzwonić.
Dlatego sprawdź proszę, czy masz wyłączone te usługi na urządzeniu, na którym pracujesz.
PYTANIE 2
Odpowiedź: B!
Numer z Blacklisty może usunąć administrator po Waszej stronie (osoba z dostępem do panelu) lub właściciel telefonu. Jeśli ani administrator, ani kierowca nie zajmą się tym problemem, ryzykujecie, że połączenia od klientów nie będą dochodzić, co może prowadzić do ich utraty.
PYTANIE 3
Odpowiedź: A!
Jeśli połączenia nie trafiają na numer dla klientów, ale na numer podkładowy, należy zgłosić tę usterkę do operatora numeru dla klientów, który powinien rozwiązać problem.
PYTANIE 4
Odpowiedź: B!
Jeżeli zauważycie, że Wasza pozycja na mapie nie jest aktualizowana, sprawdźcie ustawienia GPS w telefonie. Upewnijcie się, że GPS jest włączony i działa prawidłowo. Jeśli Twoja pozycja na mapie nie będzie aktualizowana, ryzykujesz tym, że może powstać zamieszanie z przydzielaniem zleceń, a tym samym obsługa klienta, bo wydłużysz mu czas oczekiwania na taksówkę.
PYTANIE 5
Odpowiedź: A!
Jeśli aplikacja kierowcy często się wylogowuje, upewnij się, że Twoje połączenie z Internetem jest stabilne. Warto też sprawdzić szybkość działania Swojego Internetu.
Zespół ATOS
System ATOS TAXI – zasubskrybuj na Youtube!