ATOS TAXI

STREFY TAKSÓWKARSKIE

Nasz System może obsługiwać wiele stref taksówkarskich. Wystarczy do tego jedynie aplikacja na telefony z systemem operacyjnym Android. Wszystkie połączenia są wtedy przekazywane na strefę Centrum do kolejki kierowców. Decyzję o przekazaniu zlecenia na inną strefę podejmuje kierowca, do którego zlecenie trafiło jako pierwsze.

Telefonia VOIP

Połączenia przychodzące od Klientów są automatycznie przekazywane do Taksówkarzy za pomocą linii telefonicznej VoIP. Rozwiązanie takie umożliwia przekazywanie do wielu kierowców nieskończenie wiele połączeń od klientów w tym samym czasie, przez co żaden z dzwoniących klientów nie czeka na połączenie z wolnym taksówkarzem.

 

Numery telefoniczne dla klienta – dostępne bez limitu połączeń

Połączenia do systemu mogą być przyjmowane na dedykowanym numerze dla klienta udostępnionym do systemu lub na dotychczasowe numery korporacji bez limitu jednoczesnych połączeń. Jeżeli posiadasz już numer dla klienta, to taki numer kieruje połączenia do systemu ATOS taxi poprzez przekierowanie połączeń z niego na numer podkładowy w systemie ATOS. Rozwiązanie takie znosi limit na ilość połączeń w tym samym czasie funkcjonujący, jeżeli połączenia odbiera operator w dyspozytorni.

 
 
Scroll to Top