Zalety Systemu ATOS TAXI
- Łatwe zarządzanie systemem poprzez dedykowany panel dostępny z przeglądarki internetowej: zarządzanie kierowcami, przegląd raportów zleceń bieżących oraz archiwalnych
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta rejestrowanie wszystkich połączeń / elektroniczny rejestr zleceń zgodnie z ustawą
- Kasa Fiskalna i Taksometr w aplikacji kierowcy
- Eliminacja łączności radiowej między taksówkami wykorzystanie nowoczesnych i bardziej wydajnych rozwiązań.
- Kierowca decyduje o przyjmowaniu połączeń samodzielnie loguje i wylogowuje się do systemu
- Brak konieczności zatrudniania dyspozytora system automatycznie przekazuje połączenia do kierowców, co eliminuje błędy.
- Większa niezależność taksówkarzy jasny i przejrzysty system rozliczania z przyjętych zleceń.
- Wysoki poziom bezpieczeństwa w ramach systemu dostępny jest system zdalnego monitoringu
- Zabezpieczenie numeru klienta przy połączeniu z kierowcą, aplikacja wyświetla numer korporacyjny w trakcie rozmowy (opcja)
TAKSÓWKARZ – ROZPOCZĘCIE PRACY
1. Taksówkarz loguje się do pracy poprzez mobilną aplikację na smartfonie.
2. Taksówkarz może zalogować się do wybranych stref miasta.
3. Taksówkarz ma wgląd do lokalizacji innych kierowców na mapie miasta w aplikacji mobilnej.
4. System ustawia kierowcę w kolejce kierowców w wybranych strefach.
TAKSÓWKARZ – ZAKOŃCZENIE PRACY
1. Taksówkarz wylogowuje się z aplikacji mobilnej, tym samym kończy pracę.
TAKSÓWKARZ – ELEKTRONICZNA EWIDENCJA ZLECEŃ
Elektroniczna Ewidencja zleceń dla kierowcy jest dostępna w systemie dla wszystkich kierowców oraz Administratora.
Elektroniczna zawiera pełne dane zgodne z wymogami ustawy –> czytaj więcej