ATOS TAXI

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Jak działa system ATOS TAXI – kanał telefoniczny?

Podstawowe założenie Systemu to szybkie i sprawne odbieranie zleceń od klientów firmy Taxi i ich sprawiedliwe rozdzielanie pomiędzy kierowcami taksówek.

  1. Klient dzwoni do firmy taksówkarskiej.
  2. System Atos Taxi przyjmuje połączenie i przydziela do niego kierowcę taksówki.
  3. Kierowca odbierający zgłoszenie wybierany jest na podstawie kolejności zgłoszenia gotowości do odebrania połączenia oraz miejsca w jakim się znajduje, możliwość logowania do stref, ustalonych w Panelu Administratora.
  4. Kierowca po przyjęciu zamówienia ma możliwość nawigacji po adres zamówienia.
  5. W ramach aktywnego zgłoszenia kierowca ma możliwość bezpośredniego kontaktu z klientem, gdy oddzwania do klienta prezentowany jest numer korporacji.
  6. Kierowca może odsłuchać nagranie z rozmowy z klientem.
  7. Połączenia przychodzące od Klientów są automatycznie przekazywane do realizacji za pomocą linii telefonicznej VoIP, co zapewnia przekazywanie wielu połączeń do wielu kierowców w tym samym czasie. Żaden z dzwoniących klientów nie czeka na połączenie z wolnym taksówkarzem.

Połączenia do systemu mogą być przyjmowane na dedykowanym numerze dla klienta udostępnionym do systemu lub na dotychczasowe numery korporacji bez limitu jednoczesnych połączeń. Jeżeli posiadasz już numer dla klienta, to taki numer kieruje połączenia do systemu ATOS TAXI poprzez przekierowanie połączeń z niego na numer podkładowy w systemie. Rozwiązanie takie znosi limit na ilość połączeń w tym samym czasie.System Atos Taxi działa tak, aby umożliwić szybkie i sprawne odbieranie zleceń od klientów firmy Taxi i ich sprawiedliwe rozdzielanie pomiędzy kierowcami taksówek.

Zajętość linii telefonicznej – czy coś takiego występuję?

Połączenia do systemu mogą być przyjmowane na dedykowanym numerze dla klienta udostępnionym do systemu lub na dotychczasowe numery korporacji taksówkarskiej  bez limitu jednoczesnych połączeń. Jeżeli posiadasz już numer dla klienta, to taki numer kieruje połączenia do systemu ATOS TAXI poprzez przekierowanie połączeń z niego na numer podkładowy w systemie. Rozwiązanie takie znosi limit na ilość połączeń w tym samym czasie. System Atos Taxi działa tak, aby umożliwić szybkie i sprawne odbieranie zleceń od klientów firmy Taxi i ich sprawiedliwe rozdzielanie pomiędzy kierowcami taksówek.

Jak działa system ATOS TAXI – kanał telefoniczny z wykorzystaniem VoiceBOT?

Anim pariatur cliche reprehenderit, enim eiusmod high life accusamus terry richardson ad squid. 3 wolf moon officia aute, non cupidatat skateboard dolor brunch. Food truck quinoa nesciunt laborum eiusmod. Brunch 3 wolf moon tempor, sunt aliqua put a bird on it squid single-origin coffee nulla assumenda shoreditch et. Nihil anim keffiyeh helvetica, craft beer labore wes anderson cred nesciunt sapiente ea proident. Ad vegan excepteur butcher vice lomo. Leggings occaecat craft beer farm-to-table, raw denim aesthetic synth nesciunt you probably have not heard of them accusamus labore sustainable VHS.

Jak działa system ATOS TAXI – kanał aplikacja mobilna klienta?
Jakie są minimalne wymagania sprzętowe dla aplikacji kierowcy?

Minimalną wymaganą wersją systemu Android jest wersja 5.0 z dostępem do internetu.

Na chwilę obecną aplikacja kierowcy nie jest dostępna w systemie IOS.

Czy aplikacja działa w tle?

Tak, aplikacja działa w tle pod warunkiem, że opcja “Zezwalaj aplikacji ATOS TAXI na działanie w tle” jest włączona(wymagane).

Z jakiej nawigacji korzysta aplikacja?

Aktualnie aplikacja korzysta z Mapy Google.

Mam dodatkowe pytania, gdzie mogę się zgłosić?
Możesz do nas napisać maila na adres biuro@jns.pl, zadzwonić na numer 42 209 27 01 lub zostawić swój numer telefonu, a sami do ciebie oddzwonimy.
Czy jest dostępny motyw ciemny?

Nie, ale kolory aplikacji są dobrane tak, aby były przyjemne dla oka zarówno w dzień, jak i w nocy.

Czy system obsługuje wiele zleceń kierowcy równolegle?

Tak. W Atos Taxi kierowca może mieć otwarte kilka zleceń i może przełączać się między nimi. Jest to szczególnie przydatne w godzinach szczytu.

Czy dostanę wsparcie techniczne?

Tak, oferujemy wsparcie techniczne. Bieżącym wsparciem klientów zajmuje się nasz dział Helpdesk, z którym można się skontaktować telefonicznie lub mailowo. Zapewniamy dostępność do wsparcia w trybie 24/7.

Czy oferujecie szkolenie?

Tak, zapewniamy szkolenie oraz materiały informacyjne dla kierowców w postaci instrukcji oraz filmów instruktażowych.

Czy mogę się bezpiecznie zalogować do aplikacji?

Tak, logowanie do naszej aplikacji jest bezpieczne i zapewnia poufność danych osobowych.

Czy w aplikacji jest dostępny taksometr i wirtualna kasa fiskalna?

Tak, oferujemy taksometr oraz wirtualną kasę fiskalną. System Atos TAXI może obsługiwać rozliczenia kosztów przejazdu z klientem na podstawie taksometru w aplikacji oraz jednocześnie dokonać fiskalizacji paragonem poprzez kasę wirtualną wbudowaną w aplikację kierowcy. Obecnie system współpracuje z homologowanymi kasami fiskalnymi. Proces zamknięcia zlecenia z paragonem pozwala jednocześnie na wprowadzenie NIP klienta, podejrzenie składowych ceny umownej za przejazd dotycząca czasu i dystansu, modyfikację ostatecznej kwoty do zapłaty, zamknięcie zlecenia z paragonem – paragon trafi na telefon klienta w postaci elektronicznej jako SMS.

Czy pozycja kierowców jest widoczna na mapie?

Tak, kierowca może zobaczyć na mapie pozycje innych zalogowanych do systemu kierowców i ich status w czasie rzeczywistym. Rodzaje statusów: wolny, zajęty, na przerwie, na postoju, kurs poza miasto.

Czy mam możliwość podjęcia kolejnego zlecenia w trakcie realizacji bieżącego zamówienia?

Tak, kierowca ma możliwość podjęcia kolejnego zlecenia w trakcie realizacji kursu.

Jakie są ceny zakupu systemu ATOS TAXI? / Ile to kosztuje?

Cennik zakupu systemu ATOS TAXI znajduję się tutaj 

Czy muszę zatrudnić dyspozytora?

Nie, zaletą naszego systemu ATOS TAXI jest to, że nie musisz zatrudniać dyspozytora. To kierowca sam decyduje o przyjmowaniu zleceń.

Czy jest okres próbny?

Tak, oferujemy bezpłatny 14 dniowy okres próbny systemu.

Czy trzeba podpisać umowę?

Tak, jeśli po okresie próbnym jesteś nadal zainteresowany, wymagamy podpisania umowy.

Czy w systemie istnieje możliwość anulowania lub przekazania zlecenia do innego kierowcy?

Tak, kierowca ma taką możliwość.

Czy mogę sprawdzić historię moich zleceń?

Tak, kierowca ma taką możliwość w zakładce “Moja historia zleceń”.

Jak uzyskać dostęp do Panelu Administratora?

Dostęp do Panelu Administratora przekazywany jest przez dział HelpDesk po podpisaniu umowy.

Czy jest dostępny tryb offline dla aplikacji?

Nie, aplikacja wymaga dostępu do internetu.

Jakie są sposoby płatności w aplikacji mobilnej klienta ATOS TAXI?

Klienci korzystający z aplikacji mobilnej ATOS TAXI mają do wyboru różne metody płatności (płatność gotówką, karta płatnicza, przelew tradycyjny oraz BLIK). W metodach płatności można zdefiniować płatności online dla profilu prywatnego lub służbowego osobno.

Czy w aplikacji jest możliwość ustawienia stref?

Tak, w Panelu Administratora można ustawić strefy obsługi zleceń.

Czy system umożliwia monitorowanie rozmów?

Tak, kierowcy mogą odsłuchać nagranie z rozmowy z klientem, co może być przydatne do celów ewentualnych potwierdzeń lub sporów.

Mam dodatkowe pytania, gdzie mogę się zgłosić?

Możesz do nas napisać maila na adres biuro@jns.pl, zadzwonić na numer 42 209 27 01 lub zostawić swój numer telefonu, a sami do ciebie oddzwonimy.

Jak działa system ATOS TAXI – kanał telefoniczny?

Podstawowe założenie Systemu to szybkie i sprawne odbieranie zleceń od klientów firmy Taxi i ich sprawiedliwe rozdzielanie pomiędzy kierowcami taksówek.

  1. Klient dzwoni do firmy taksówkarskiej.
  2. System Atos Taxi przyjmuje połączenie i przydziela do niego kierowcę taksówki.
  3. Kierowca odbierający zgłoszenie wybierany jest na podstawie kolejności zgłoszenia gotowości do odebrania połączenia oraz miejsca w jakim się znajduje, możliwość logowania do stref, ustalonych w Panelu Administratora.
  4. Kierowca po przyjęciu zamówienia ma możliwość nawigacji po adres zamówienia.
  5. W ramach aktywnego zgłoszenia kierowca ma możliwość bezpośredniego kontaktu z klientem, gdy oddzwania do klienta prezentowany jest numer korporacji.
  6. Kierowca może odsłuchać nagranie z rozmowy z klientem.
  7. Połączenia przychodzące od Klientów są automatycznie przekazywane do realizacji za pomocą linii telefonicznej VoIP, co zapewnia przekazywanie wielu połączeń do wielu kierowców w tym samym czasie. Żaden z dzwoniących klientów nie czeka na połączenie z wolnym taksówkarzem.

Połączenia do systemu mogą być przyjmowane na dedykowanym numerze dla klienta udostępnionym do systemu lub na dotychczasowe numery korporacji bez limitu jednoczesnych połączeń. Jeżeli posiadasz już numer dla klienta, to taki numer kieruje połączenia do systemu ATOS TAXI poprzez przekierowanie połączeń z niego na numer podkładowy w systemie. Rozwiązanie takie znosi limit na ilość połączeń w tym samym czasie.System Atos Taxi działa tak, aby umożliwić szybkie i sprawne odbieranie zleceń od klientów firmy Taxi i ich sprawiedliwe rozdzielanie pomiędzy kierowcami taksówek.

Zajętość linii telefonicznej – czy coś takiego występuję?

Połączenia do systemu mogą być przyjmowane na dedykowanym numerze dla klienta udostępnionym do systemu lub na dotychczasowe numery korporacji taksówkarskiej  bez limitu jednoczesnych połączeń. Jeżeli posiadasz już numer dla klienta, to taki numer kieruje połączenia do systemu ATOS TAXI poprzez przekierowanie połączeń z niego na numer podkładowy w systemie. Rozwiązanie takie znosi limit na ilość połączeń w tym samym czasie. System Atos Taxi działa tak, aby umożliwić szybkie i sprawne odbieranie zleceń od klientów firmy Taxi i ich sprawiedliwe rozdzielanie pomiędzy kierowcami taksówek.

Jak działa system ATOS TAXI – kanał telefoniczny z wykorzystaniem VoiceBOT?

Anim pariatur cliche reprehenderit, enim eiusmod high life accusamus terry richardson ad squid. 3 wolf moon officia aute, non cupidatat skateboard dolor brunch. Food truck quinoa nesciunt laborum eiusmod. Brunch 3 wolf moon tempor, sunt aliqua put a bird on it squid single-origin coffee nulla assumenda shoreditch et. Nihil anim keffiyeh helvetica, craft beer labore wes anderson cred nesciunt sapiente ea proident. Ad vegan excepteur butcher vice lomo. Leggings occaecat craft beer farm-to-table, raw denim aesthetic synth nesciunt you probably have not heard of them accusamus labore sustainable VHS.

Jak działa system ATOS TAXI – kanał aplikacja mobilna klienta?
Jakie są minimalne wymagania sprzętowe dla aplikacji kierowcy?

Minimalną wymaganą wersją systemu Android jest wersja 5.0 z dostępem do internetu.

Na chwilę obecną aplikacja kierowcy nie jest dostępna w systemie IOS.

Czy aplikacja działa w tle?

Tak, aplikacja działa w tle pod warunkiem, że opcja “Zezwalaj aplikacji ATOS TAXI na działanie w tle” jest włączona(wymagane).

Z jakiej nawigacji korzysta aplikacja?

Aktualnie aplikacja korzysta z Mapy Google.

Mam dodatkowe pytania, gdzie mogę się zgłosić?
Możesz do nas napisać maila na adres biuro@jns.pl, zadzwonić na numer 42 209 27 01 lub zostawić swój numer telefonu, a sami do ciebie oddzwonimy.
Czy jest dostępny motyw ciemny?

Nie, ale kolory aplikacji są dobrane tak, aby były przyjemne dla oka zarówno w dzień, jak i w nocy.

Czy system obsługuje wiele zleceń kierowcy równolegle?

Tak. W Atos Taxi kierowca może mieć otwarte kilka zleceń i może przełączać się między nimi. Jest to szczególnie przydatne w godzinach szczytu.

Czy dostanę wsparcie techniczne?

Tak, oferujemy wsparcie techniczne. Bieżącym wsparciem klientów zajmuje się nasz dział Helpdesk, z którym można się skontaktować telefonicznie lub mailowo. Zapewniamy dostępność do wsparcia w trybie 24/7.

Czy oferujecie szkolenie?

Tak, zapewniamy szkolenie oraz materiały informacyjne dla kierowców w postaci instrukcji oraz filmów instruktażowych.

Czy mogę się bezpiecznie zalogować do aplikacji?

Tak, logowanie do naszej aplikacji jest bezpieczne i zapewnia poufność danych osobowych.

Czy w aplikacji jest dostępny taksometr
i wirtualna kasa fiskalna?

Tak, oferujemy taksometr oraz wirtualną kasę fiskalną. System Atos TAXI może obsługiwać rozliczenia kosztów przejazdu z klientem na podstawie taksometru w aplikacji oraz jednocześnie dokonać fiskalizacji paragonem poprzez kasę wirtualną wbudowaną w aplikację kierowcy. Obecnie system współpracuje z homologowanymi kasami fiskalnymi. Proces zamknięcia zlecenia z paragonem pozwala jednocześnie na wprowadzenie NIP klienta, podejrzenie składowych ceny umownej za przejazd dotycząca czasu i dystansu, modyfikację ostatecznej kwoty do zapłaty, zamknięcie zlecenia z paragonem – paragon trafi na telefon klienta w postaci elektronicznej jako SMS.

Czy pozycja kierowców jest widoczna na mapie?

Tak, kierowca może zobaczyć na mapie pozycje innych zalogowanych do systemu kierowców i ich status w czasie rzeczywistym. Rodzaje statusów: wolny, zajęty, na przerwie, na postoju, kurs poza miasto.

Czy mam możliwość podjęcia kolejnego zlecenia w trakcie realizacji bieżącego zamówienia?

Tak, kierowca ma możliwość podjęcia kolejnego zlecenia w trakcie realizacji kursu.

Jakie są ceny zakupu systemu ATOS TAXI?
/ Ile to kosztuje?

Cennik zakupu systemu ATOS TAXI znajduję się tutaj 

Czy muszę zatrudnić dyspozytora?

Nie, zaletą naszego systemu ATOS TAXI jest to, że nie musisz zatrudniać dyspozytora. To kierowca sam decyduje o przyjmowaniu zleceń.

Czy jest okres próbny?

Tak, oferujemy bezpłatny 14 dniowy okres próbny systemu.

Czy trzeba podpisać umowę?

Tak, jeśli po okresie próbnym jesteś nadal zainteresowany, wymagamy podpisania umowy.

Czy w systemie istnieje możliwość anulowania lub przekazania zlecenia do innego kierowcy?

Tak, kierowca ma taką możliwość.

Czy mogę sprawdzić historię moich zleceń?

Tak, kierowca ma taką możliwość w zakładce “Moja historia zleceń”.

Jak uzyskać dostęp do Panelu Administratora?

Dostęp do Panelu Administratora przekazywany jest przez dział HelpDesk po podpisaniu umowy.

Czy jest dostępny tryb offline dla aplikacji?

Nie, aplikacja wymaga dostępu do internetu.

Jakie są sposoby płatności w aplikacji mobilnej klienta ATOS TAXI?

Klienci korzystający z aplikacji mobilnej ATOS TAXI mają do wyboru różne metody płatności (płatność gotówką, karta płatnicza, przelew tradycyjny oraz BLIK). W metodach płatności można zdefiniować płatności online dla profilu prywatnego lub służbowego osobno.

Czy w aplikacji jest możliwość ustawienia stref?

Tak, w Panelu Administratora można ustawić strefy obsługi zleceń.

Czy system umożliwia monitorowanie rozmów?

Tak, kierowcy mogą odsłuchać nagranie z rozmowy z klientem, co może być przydatne do celów ewentualnych potwierdzeń lub sporów.

Mam dodatkowe pytania, gdzie mogę się zgłosić?

Możesz do nas napisać maila na adres biuro@jns.pl, zadzwonić na numer 42 209 27 01 lub zostawić swój numer telefonu, a sami do ciebie oddzwonimy.

Scroll to Top