ATOS TAXI

INNOWACJE W SYSTEMIE TAXI

INNOWACJE W SYSTEMIE TAXI

System Taxi ATOS to system automatycznego składania zamówień, stworzony z myślą o każdej firmie taksówkarskiej. System oferowany jest jako usługa w ramach abonamentu, bez konieczności utrzymywania biura i urządzeń przez korporację taksówkarską. Atos umożliwia odbieranie połączeń od klientów bezpośrednio przez BOTA (rozpoznającego mowę) lub kierowcę. Połączenia do kierowcy realizowane są na jego telefon komórkowy, bez pośrednictwa telefonistki lub dyspozytora. System Taxi ATOS został zaprojektowany w celu przyśpieszenia i zautomatyzowania zamówień oraz zmniejszenia kosztów związanych z utrzymaniem tradycyjnego systemu zamówień.

Zalety Systemu Taxi ATOS

– Oszczędność, dzięki wykluczeniu kosztów związanych z zakupem, obsługą i utrzymaniem tradycyjnej centrali telefonicznej.
– Bezpośrednia realizacja zlecenia dla klienta bez pośredników w komunikacji.
– Innowacyjne rozwiązanie kasy fiskalnej wraz z .em w jednej aplikacji kierowcy.
– Obsługa miast każdej wielkości podzielonych na strefy.
– Zapewnienie bezpieczeństwa kierowcom, poprzez zastosowanie dodatkowej funkcji alarmowej, pozwalającej na szybką reakcję wszystkich kierowców w razie zagrożenia.
– Szybkie i sprawne zamawianie, dostosowane do potrzeb klienta.
– Blokowanie niechcianych połączeń poprzez tworzenie czarnej listy i autoryzację numerów (np. w sytuacjach notorycznego nie płacenia za kurs).
– Umożliwienie składania zamówień osobom nieznającym języka polskiego, niepełnosprawnym słuchowo bądź z wadami wymowy.
– Możliwość przekazania zlecenia innej taksówce (w razie awarii).

Dostęp do systemu

System udostępniamy w formie dzierżawy na serwerze Dostawcy. Usługa ta umożliwia wykonywanie i odbieranie połączeń bez konieczności instalacji dodatkowych urządzeń, ani nawet posiadania siedziby firmy. W koszty takiego rozwiązania wchodzą jednorazowa opłata instalacyjna (jej wysokość jest uzależniona od w zależności od wyboru Modułów do Systemu Taxi), miesięczny abonament za dzierżawę centrali z Systemem Taxi oraz opłata za udostępnienie nowego bądź przeniesionego Państwa numeru telefonicznego. W ramach umowy zapewnione jest wsparcie informatyczne obsługi systemu oraz doradztwo w zakresie rozwoju Państwa firmy.

Centrala telefoniczna ATOS

System Taxi ATOS przy współpracy z centralą telefoniczną, umożliwia odbieranie połączeń bezpośrednio przez kierowcę. Kierowca odbierający zamówienie jest wybierany na podstawie kolejności zgłoszenia gotowości do odebrania połączenia oraz miejsca w jakim się znajduje. Po odebraniu zgłoszenia zostanie następnie automatycznie ustawiony na końcu kolejki. Kierowca dokonuje autoryzacji dzięki numerowi swojego telefonu komórkowego.

BOT – system sztucznej inteligencji w przyjmowaniu zlecenia

Nowoczesne rozwiązania systemu ATOS pozwalają na przyjmowanie zgłoszeń od klientów w rozmowie telefonicznej pomiędzy klientem, a BOTem (systemem rozpoznawania mowy, który ustala z klientem adres zamówienia). Na podstawie uzyskanych danych system wysyła na aplikację kierowcy zlecenie do realizacji. W ramach takiego zlecenia kierowca zawsze ma możliwość podjęcia bezpośredniego kontaktu z klientem.

Aplikacja mobilna dla klienta

System Taxi ATOS zawiera aplikację klienta na urządzenia Android oraz iOS, która zapewnia pasażerom taksówek spersonalizowane narzędzie do zamawiania usług taksówkarskich – zlecenia przewozu lub zakupy. Główne zalety aplikacji mobilnej taxi:
– Lokalizacji klienta zgodnie z pozycją GPS telefonu, by zamówienia nawet w miejscach bez konkretnej nazwy ulicy czy numeru budynku były precyzyjne.
– Bezgotówkowych rozliczeń za przejazdy z płatnością kartą podłączoną do konta klienta.
– Podglądu trasy dojazdu kierowcy w ramach zamówienia.
– Szacowania opłaty za przejazd po podaniu adresu pobrania i zakończenia kursu.

Panel Zarządzania dla Korporacji

System zapewnia Panel Korporacji (dostępny przez przeglądarkę internetową) daje on dostęp do zarządzania ustawieniami systemu, zarządzania kierowcami oraz przeglądem raportów zleceń. Panel zapewnia dostęp do przeglądu archiwalnych zleceń i tych obecnie realizowanych przez kierowców. Wewnętrzny panel dyspozytora pozwala na ręczne wprowadzanie zleceń w systemie i wydawanie ich kierowcom.

Pewność komunikacji z klientem

System Taxi ATOS pozwala na nagrywanie wszystkich prowadzonych rozmów. Dzięki temu unikną Państwo nieporozumień w razie reklamacji od klienta. Bezpośrednia rozmowa z kierowcą i możliwość odsłuchania nagrania pozwolą również wykluczyć większości pomyłek jakie zdarzają się podczas pracy taksówkarza (np. zabranie nie tego klienta). Pomimo, że kierowca nie widzi numeru klienta może do niego oddzwonić poprzez System.

Brak limitów

Oparcie Systemu Taxi ATOS o centralę PBX IP i linie telefoniczne bez limitu na jednoczesność połączeń telefonicznych od/do klientów zapewnia korporacji taksówkarskiej przyjęcie każdego zlecenia bez kolejki czy zajętości linii telefonicznej dla klienta.

Scroll to Top